چرا کوچک کلیوی رخ می دهد و چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا کوچک کلیوی رخ می دهد و چگونه آن را درمان

کلیه کوچک مه در کلیه سمت چپ یا راست رخ می دهد، و یا هر دو آنها. برخی از افراد با کلیه کوچکتر به دنیا آمد، اما برخی از آنها از بیماری ناشی از. پس از آن، به همین دلیل کوچک کلیوی رخ می دهد و چگونه آن را درمان کنیم؟

چرا کوچک کلیوی رخ می دهد؟

طولانی مدت از بیماری کلیه خواهد بافت کلیوی، به ویژه گلومرول آسیب، موجب کوچک کلیه است. بنابراین، هنگامی که مردم نقص عملکرد کلیه، به خصوص نارسایی کلیه و ارومیه، سطح کراتینین سرم و نیتروژن اوره افزایش خواهد یافت، پس از آن کلیه تواند جدی آسیب دیده خواهد شد، موجب کلیه کوچک. علاوه بر این renalis سل ریوی، تنگی شریان کلیوی و دیسپلازی مادرزادی کلیوی نیز می تواند کوچک کلیه شود.

برای افراد مبتلا به کلیه کوچکتر، آنها باید توجه بالا به آن پرداخت. از آنجا که تنها GFR کمتر از 50٪ است، نشانه هایی مانند اراده کوچک کلیوی رخ می دهد. در یک کلام، آتروفی کلیه است که نزدیک به بیماری طولانی مدت کلیه مربوط. آتروفی کلیه و عملکرد کلیه تغییرات مکمل هستند به یکدیگر، زمانی که بیماران آتروفی کلیه در حال حاضر و یا به ناچار به نظر می رسد اختلال عملکرد کلیوی و نارسایی کلیه، اورمی وجود دارد.

چگونه برای درمان کلیه کوچک؟

هنگامی که مردم به کوچک کلیه، آنها باید اقدامات فورا برای جلوگیری از این بیماری بدتر می رود را. همانطور که همه ما می دانیم که پس از کلیه کوچک آن را سخت به عقب است، اما با کمک درمان مناسب، عملکرد کلیه می تواند بهبود یافته است. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy یکی از روش های درمانی موثر است، آن است که درمان منحصر به فرد ofShijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، با کمک از آن، بیشتر و بیشتر مردم به زندگی عادی است.

متوسط ​​اندازه طبیعی کلیه، باید با 10 ~ 12 سانتی متر باشد. 5 تا 7 سانتی متر عرض. 3 تا 5 سانتی متر ضخامت. بنابراین اگر کلیه شما کوچکتر از سطح طبیعی است، شما باید با توجه به آن پرداخت، که ممکن است نشان کلیه خود را در برخی از راه آسیب دیده است. اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد دلایل شایع و درمان کلیه کوچک، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: